Tentival 2018

Ook dit jaar gaat het scoutsjaar op 7, 8 en 9 september opnieuw van start  met het tentivalweekend, ditmaal in een nieuw jasje! Zoals elk jaar is iedereen welkom!

vrijdag 7 september / vanaf 18u

’t is uur voor kampvuur

waar? Festivalweide Bevegemse Vijvers

Naar jaarlijkse traditie gaan we op vrijdag weer van start met een heus kampvuur inclusief drankjes en marshmallows. Ook wordt er kinderanimatie voorzien. Dit jaar zal er ook een vrij podium zijn waar je het beste van jezelf kan geven. Vanaf 21u zal er ook voor een beetje festivalstemming gezorgd worden met een streepje muziek gebracht door de talenten uit onze eigen leidingsgroep. De opbrengsten van deze avond gaan naar de organisatie van ons 100-jarig bestaan.

zaterdag 8 september / vanaf 16u

Fotoreportage / animatie / inschrijvingen

Waar? Scoutslokaal De Kim, Bevegemstraat 2A

Op zaterdag volgt een grote fotoreportage. Wij voorzien hapjes, drankjes en kinderanimatie. Zo zal er buiten bijvoorbeeld een springkasteel en een schminkstand staan. Graag tonen we wat we het afgelopen jaar allemaal gedaan hebben en wat onze plannen zijn om 100-jaar scouts Zottegem te vieren. Dit alles doen we aan de hand van leuke foto’s/ filmpjes …

Het nieuwe leidingsteam wordt bekend gemaakt, kinderen kunnen worden ingeschreven voor het nieuwe scoutsjaar, verloren voorwerpen kunnen gezocht worden en vragen kunnen gesteld worden aan de nieuwe leiding,… Ook nieuwe leden verwelkomen we graag. Ideale manier om kennis te maken met scouts Zottegem.

zondag 9 september / Vanaf 12u

barbecue

Waar? Scoutslokaal De Kim, Bevegemstraat 2A

Wat kost dat?
Kinderen: €8 vvk, €10 adk
Volwassenen: €14 vvk, €16 adk

Naar jaarlijkse traditie volgt op zondag onze welbekende barbecue en kan iedereen zijn buikje komen rondeten met een heerlijk vlezeke of de vegetarische variant. Inschrijven doe je door uiterlijk zondag 2 september het gepaste bedrag te storten op het rekeningnummer BE43 7370 1348 8501 met als vermelding ‘Tentival+naam+aantal kaarten (volwassenen en kinderen)’. Bevestig ook dat je komt via deze link: https://goo.gl/forms/E1nLvN1UN5Cm4Vpl1 Bij eventuele problemen met de kaarten kan u altijd bellen naar 0476 83 97 78. Indien je de heerlijke veggie wenst, horen wij dit graag op voorhand. Dit kan door een mailtje te sturen naar vandemeulebrouckethomas@gmail.com. De prijs voor een volwassene bedraagt €14, voor een kind €8. Voor de late beslissers is er nog altijd een mogelijkheid om zich ter plekke in te schrijven aan de kassa, maar de prijs is dan telkens €2 hoger. Breng al uw buren, vrienden en familie mee, het zal lekker zijn!

Noteer het weekend van 7, 8 en 9 september dus alvast in jullie agenda. Wij hopen jullie massaal te mogen verwelkomen op één of meerdere activiteiten. Iedereen is welkom dus nodig iedereen maar uit, zo kunnen we er een waar feest van maken!